ya siz sakamısınız ??? kadın soru sormus ya dalga gecılcek bıseymı var bunda ?? hakketen sacmalıyosunuz. insanın sinirini bozmaktan baska bıseyede yaramıyosunuz. burda sizi ıkı uc kısı tanıyo yorumlarınızı begenıyo dıye oranız buranız oynamasın !!! soru sormus ya soru ??? ayıptır ya. blmıo demekkı. belkı ona gore az geldı kılosu ? belkı bızlerden fıkır almak ıstedi ? dırek dalga gecmek nedir.. dışarda bıri size sacma bıle olsa soru sordunda dalgamı gecıyosunuz ?? burdakıler gercek ınsan farkındamısınız ?? tus ustunden yazıyoruz sanal bi ortam dıye karsınızdakınıde sanal sanmayın! insan var karsısınzda.. dedıklerınızı kafasına takabilir ?
uzulebilir??? herkes haddini bilse keşke….