Seherronya hiç alakası yok tatlım. 4 ay 6 günlükken sağlık ocagında 6.900 gr 65 cm gelen oğluma hemşire az kilo almıs yani 50 gr kadar az. gelecek ayda bakalım olmazsa ek bişeylet baslarız dedi. cok zoruma gitti. sonra hastaneye gittik sağlık ocağından cıkınca 7.150 gr 65 cm geldi doktor gelişimi cok iyi ek birşeye gerek yok dedi ? kime inanayım şimdi ? doktor söylerdi diyorsunuz ya ikiside saglıkcı kimin dediğini yapayım ? bu annede bu durumda olabilir değil mi ? boy sorma kilo sorma ne soracaz oturup kaynana görümce mi çekiştirelim postların geneli genelde bu yönde de insanlar ancak kiloya takar olmus 🤦🤷