Şuan aynı durum bizde de var aynı bebişiniizn kolu gibi bebeğimin kolu bende isilikmi mi dedim ama aklımdan alerji de geçiyor aslında çokta isiliğe benzemiyor bence ya sanki ben zaten bebeğimden alerjiden şüphe duyuyorum uzun zamandır postunuzu takip edeyim bakalım kimler ne diyecek