mamAras
Kolikten sonra huysuzluk kalıyor çoğunlukla. Biz 2 aylığız. 1 aydan biraz fazlaca koliklik çektik. Sürekli ağlar, uyumaz vs.. Günlük belirlir aralıklarda ayva dana otu kullandım. O fayda etti, bağırsakları düzene soktu. Damlalar kullandık fayda etmedi. Bağırsak ilacı verdi özeldeki doktor, pankreoflat diye. Bunun çok faydasını gördüm. Zeytinyağ katıyorum mamasına bir çay kaşığı… Şükür ki koliklikten çıktık ama gaz bazı günler devam ediyor. Eski ağlamaları azaldı ama huysuz olduğu için bazen durmuyor. Yere koyduğum an uyanıyor. Umarım bunlarda geçer, biraz daha rahatlarız