paputmoms Bana nolur bi çözüm önerin utanarak söylüyorum ama basur oldum Doğumda ıkınmaktan ve 2 aydır naptıysam geçiremedim belki sizin bildiğiniz bir yöntem vardır oturamıyorum acıdan bebeğimi emzirirken çok zorlanıyorum 😔
Burcem paputmoms bende doğum sonrası ıkınmaktan olmuştum kanıyordu acıyordu ama oturamayacak kadar değildi yine de gel git kantaron yağı kullandım çok şükür geçti
Giraysmom20 paputmoms bende sizin gibi oldum üstüne birde kırkım çıkmadan kabız oldum ve lavman yaptım lavman yaptıktan sonra bütün yemek düzenimi değiştirdim tahinden tahin helvasından pekmezden makarna pilav ve beyaz ekmekten uzaklaştım posalı beslendim şimdi ıkınarak tuvaletimi yapmadığım için aynı sorunu birdaha yaşamadım
paputmoms Balteknem Doğumdan sonra kullandım canım bitti 1 aydır falan kullanmıyorum ondan mı oldu acaba çünkü onu bıraktım oldu 🙄
paputmoms Giraysmom20 lavman ne ? Ben zeytinyağı sürdüm travazol krem sürdüm sirkeli su yaptım bana mısın demedi 🤦🏻♀️😔
Nltka Her Büyük tuvaletin geldiğinde makata pamukla zeytinyağı sür . Suyu bol tüket . Bende çok Çektim şuan 4 ay oldu yeni toparladım . Doğumla alakalı değil bu vücut doğumdan sonra bir sürü hormon salgılıyor hormon dengesizliği kabızlık yapıyor
Yadi32 paputmoms bende normalde de vardı doğum da çok arttı doktorum hatta doğumdan ve doğum dikiş inden daha çok acıtır demişti ve öyle oldu oturamıyordum aktardan kantaron yağlı Bi krem var ondan yengem almıştı bide oturma simidi aldım bir hafta da geçmişti acısı
Giraysmom20 paputmoms normal doğumdan önce tuvalete çıkmanız için hastanede yapılıyor ya ondan sıvı büyük bir tüp içinde
paputmoms Balteknem yooo hiç bilmiyordum ben kullandım bitti sanıyordum bi vegaferon verdiler bana bi de mono-vit o kadar