Merhaba,
Bebeğim 3,5 aylık ve doğumdan itibaren emziriyorum. Eskiden bebeğimi emzirip gece uyuduktan sonra uyandığımda göğüslerim patlayacak gibi olur şişerdi. Emzirirdikten sonra göğüslerim rahatlardı. Gün içinde de bu durum çok oluyordu emzirince rahatlıyordu.
Fakat son 2-3 haftadır göğüslerim sürekli yumuşak ve bu şekilde şişmiyor. Bu sütümün kesileceği anlamına mı geliyor? Fazla yemek yiyen birisi de değilim 54 kiloyla hamile kaldım 65 le doğum yaptım şimdi 49 a düştüm ama sürekli süt dolardı göğüslerim şimdi neden böyle oluyor ?