BbUuKkEeTt Yarım saattir içim içimi yiyor.Oğlumun biberonuna yanlışlıkla 1 ölçek fazla mama koymuşum. Birşey olur mu acaba ya. İlk kez böyle birşey yapıyorum :(
Brcbgs BbUuKkEeTt bende dalgınlıkla Yaptım öyle çok üzüldün doktora söyledim hep olmadığı sürece sorun yok dedi bilgine...
BbUuKkEeTt Brcbgs bende çok üZüldüm ya. Aynen uyku sersemi oldu öyle birşey. Artık daha dkkkatliyim çok teşekkür ettim.
Merve26 BbUuKkEeTt oh maşallah 🧿 valla sadece onların derdi olmuyo anneler daha çok tasalandığı için Allah analara güç sağlık versin önce bebeklerine daha iyi bakmaları için🙏🏼