Kızlar yemek yerken tlf dan çizgi şarkı vs onlar olmadan yemiyor du bu 3. Gün hiç açmadım yemek yerken. Yiyor mu derseniz 2 3 kaşık yiyor kahvaltı zaten yoktu yine yok. Doğru mu yapıyorm? Zamanla alışır demi yemeye? Mesela kahvaltı etmedi bugün çok az ballı süt içirdim bi kaç tane fındık yedi o kadr demin yedirmeye çalıştım yemedi.. bende öğlen uykusuna geçirdim tlf açsam kesin yerdi ama kararlıyım açmamaya 22aylığız daha tek kelime konuştuğu yok belki o da gelişir diye ümid ediyorm… Sizce yemek konusunda doğru mu yapıyorm🤔