Merhaba 48 günlük kızım var , doğru düzgün resim çekemiyorum sürekli ya ağlıyor ya emiyor yada uyuyor :( daha 1 ten resmim yok kızımla düzgün :( sizinde öylemi benmi beceremiyorum:( birde bebeklerinizi nasıl giydiriyorsunuz ben 40 ından sonra kısa kollu zıbın giydirdim ama üşür gaz olur diye tekrar uzun kol ve pijama giydirmeye başladım .yanlış mı yapıyorum