Benim oğlum 18 aylıktı sütten kestirdiğimde, son 2 3 ay aşırı bağımlı olmuştu asla yemek yemiyodu sürekli emmek istiyodu. sarımsak ve balı birbirine karıştırıp gögsüme sürdüm bi tiksinti duydu kokusundan, her istediğinde de sürüp verdiğimde almıyodu gögsümü. Gün boyu bu şekilde yaparak vermedim en zoru geceydi tabi, çok ağladı o ağladıkça bende ağladım tabiki. Evde muhakkak bi büyüğünüz kalsın o gece çocukla ilgilenicek, çünkü sizi gördükçe hırsından ağlıyo ve çok yaklaşamıyosunuz. 2 gün ve gece zor geçti sonrasında alışmaya başlamıştı. Bu şekilde atlattık biz, belki fikir olur sizede.