Benim bebeğim de 4 ay 8gunluk doktorumuz ek gıdaya geçebiliriz dedi çünkü sadece mama ile besliyordum sütüm gelmediği için. İlk gün 5 çay kaşığı yoğurt ikinci gün 10 çay kaşığı diye arttır dedi bir hafta bu şekilde ikinci hafta da sebzeye geçiyoruz yine aynı şekilde böylece yoğurt+ sebze oluyor üçüncü haftadaysa meyve verirsin demişti.