Merhaba 9 ay önce sezeryanla doğum yaptım. Doğumum da güzel geçti ve bir sıkıntı çıkmadı. Dikişlerimin iyileşme sürecinde de sorun çıkmadı. Ancak son 2 aydır alt karnımın sol tarafında şişlik hissediyorum gözlede görünen bir durum. Sag tarafımda yok. Başına gelen var mı? Doktora gideceğim bu haftasonu