Cero0505 Kızlar ben bebegini doğduğundan beri ayağımda sallayarak uyutuyorum kaynanam ve eşim cok kızıyor karanlık ve sessiz biyerde uykuya damlasını beklemeliymişim eğitim vermeliyimişim siz nasıl uyutuyprsunuz haklılar mı ne tavsiye edersiniz 3 aylık bebegim bu arada
Supermomiscoming Cero0505 haklılar ama maalesef öyle de uyumuyorlar bıraktığın an ağlama krizi mood on 🤦🏻♀️
Hlal Cero0505 cok zor benm kızımda sallamasam uyumaz uykuya dalmaz çok zor kendi kendine uyumasi,keşke öyle uyusa 😊
Milamoms Cero0505 evet haklılar sallayarak uyutma tavsiye edilen bir şey değil keşke alistirmasaydin ben emzirip yerine bırakıyorum kendiliğinden uykuya dalıyor hem rahat hem olması gereken bu
Bsradmrk Cero0505 şimdi bebeğine uyku eğtimi verebilirsin büyüdüğünde daha zor ama sabırla %90 anne ayakta salıyor sıkıntı yapma
Arzuberen Onu da denedim olmuyor malesef sallamayı bırakmak istedim piş piş pat pat yöntemini bile denedim ama yok illa sallanacak 🤷♀️
mervecoban Kızım 14 aylık 9 aylıktan beri sallamıyorum kendi sallanmak istemedi ama buna rağmen arada sallanmak ister uykuya direnir ayda 1 falan o günlerdede 2 saat sürer uykuya geçmesi ne kadar erken bırakırsan ileride o kadar kolay olur yanına uzan tepkisiz bi şekilde dur zamanla alışır inşallah 😂
SEC15 Benim oğlum doğduğundan beri hiç sallamadım annem ve yakınlarım ısrar etsede sallama taraftarı değilim uykusu gelene kadar ilgileniyorum uykusu geldiğinde emziğini veriyorum kendi kendine uyuyor eğer huysuzluk yaparsa kucağıma yatırıyorum o şekilde uyuyunca yerine koyuyorum veya yanına uzanıyorum elimi tutuyor o şekilde uyuyor benimde oğlum 4 aylık sizde bu şekilde sallamadan uyutabilirsiniz sallamaya alıştığı için biraz zorlanabilirsiniz ama denemekte fayda var
Miracs Cero0505 Uyku eğitimi 3 ayda verilmez ama zorla da uyutma gerçekten uyumak isterse uyut. Ben gece asla sallanmıyorum ama kendi kendine dalmaya alışsın diye
geldigelenanne 6 aylık okluyoruz ben hamakta sallayıp uyutuyorum, yapacak bisey malesef yeri geliyor ayağıma alıyorum ama 6 ay olunca başlıcam kendi kendine uyuma eğitimine, çalışmaya başladım doğum iznim.bitti nasıl olcak bakalım