Acemi_ogretmen_annee Önereceğim değilde önermeyeceğim çocuk doktorları olarak çankaya koru Hastanesi gitmeyin ❌
Acemi_ogretmen_annee [bilinmeyen] benim doğumum da orda oldu çok memnundum 9 ay zahide hanımdı doktorum kendisi mükemmel biri. Çocuk doktorununda öyle olacağını sandım fakat hüsrana uğradım ilgi alaka sevecenlik samimiyet sıfır buz gibiler sen çocuk doktorusun çocuğa sevecen naif yaklaşmalısın ama yok çocuğu arıza veren robot gibi muane ediyorlar 3 doktor denedim bir doktor üfürüm var dedi korktuk başka Hastane kardiyoloji bölümüne gittik yokmuş. Sonra gene aynı koruda başka doktor denedik 3. Doktor ek gıda için konuşmaya gittik kendisinden daha çok bilgi sahiibi olduğumu anladım saçma sapan konuştu elindeki aletle kızımın atledini çıkarıp bakma gereğinde bile bulunmayım üstten baktı öylesine baktı geçti aşırı acemi ve tecrubesiz gibiydi konuşmalarından hiç bişey anlamadık odadan çıkınca ohh dedim. Denediğim 3 doktor da bana hayal kırıklığı oldu anlayacağınız 🤦🏻♀️