Borasmomy Ya resmen söyleniyo bazen ağlar gibi oluyo mogur mogur mogurdanıyo derler ya öyle yapıyo neden olabilir ki 😌
Duruminimom Borasmomy bizde de öyle sanki sinir oluyo kaslarini catiyo geç mi kaldim kızım cok mu bekledin beni filan diyorum evet der gibi homurdaniyo 😂 anneyle iletisimi bence cok tatli
aysundeper Borasmomy benimki de 4 ay 16 günlük yeni yeni yapmaya başladı. Sütünü içerken söyleniyor homurdanıyor 😂
Borasmomy Duruminimom ya evet çok tatlı 😍😍laf atayım hemen bırakıyo süt mü gelmiyo acaba diyorum ondan mı kızıyo ama sonra geçiyo uyuyo
Borasmomy Buglemcim20 4ay 22 günlük canım gazımız artık yok denecek kadar az çok acıkmasını da beklemeden emziriyorum ama yine de yapıyor 😅😊