berkusbalii Kızlar selam. Kızıma yeni oda yaptığım için sifonyerini satıyorum. 1 sene kullandık. İçi geniş kullanışlı düşünen olursa 300 liradan satiyorum
berkusbalii berkusbalii [url=https://hizliresim.com/SirlUg][img]https://i.hizliresim.com/SirlUg.jpg[/img][/url] https://hizliresim.com/iM6p8U][img]https://i.hizliresim.com/iM6p8U.jpg[/img][/url] En 90 Boy 90 Derinlik 46 cm
berkusbalii Woody belki de 10 yerle konuştum. Kafam o kadar karıştı ki ne istediğimi bilmiyorum şuan. Yarına kadar birinde karar kılıcam görselini atarım 😊