Drkgrss Kızlar 14 günlük bebeğim var ilk 10 gün sütüm çok iyiydi 4 gündür sütüm kesildi yok😢 geri düzelmesi için uğraşıyorum düzelir mi? Benzer durumu yaşayan var mı? geceleri de uyuyamıyorum uyumak için ne önerirsiniz?
Atomkarinca Drkgrss bol su tuketin 3 litre rezene çayı içebilirsin hurma uzum hoşafı bulgur pilavı dereotu süt yapar. Uykuya gelince bebek sık uyanıyor muhtemelen onu emzir gazını çıkar geri yatır uykun kaciyodur papatya çayı belki iyi gelebilir
GSA1319 Drkgrss emzirmeye devam edin mevsimindeyiz taze incir yoksa kuru tüketin bestlak damla kullanın düzenli 🙏🏻
seydaac Drkgrss Bir avuç kuru üzüm Bir avuç hurma Bir avuç gün kurusu 1,5 litre suda kaynatıp, blender dan geçirip içebilirsiniz. İsterseniz şeker de ekleyebilirsiniz damak zevkine göre. Ben çok faydasını gördüm, inşallah size de fayda eder.
Drkgrss seydaac seydaac GSA1319 Atomkarinca peki sizde oldu mu? Sütüm vardı zaten ama gitti😢 nedenini bilmiyorum hiçbi şekilde
seydaac Drkgrss tamamen kesilmedi ama çok çok azalmıştı benim de. Sizde de illaki az da olsa geliyordur süt?
Atomkarinca Drkgrss uyku önemli uyuduğum dinlendiğinde sütun artar benim tek göğsüm ameliyatlı ondan az geliyor diğeri çok şükür 28 günlük kızım şimdilik yetiyor. Bikac gün uyuyamadim hiç psikolojik olarak da kötüydüm azalmıştı bol su içiyorum ben yemekten ziyade
Drkgrss Atomkarinca evet bende uyuyamıyorum ondan kesildi sanırım ama uyumak için ne yapmam lazım bilmiyorum
seydaac Drkgrss yazdığım Tarifi deneyin derim inşallah faydası olur. Bir de bebeğiniz uyuduğunda siz de uyuyun o da çok etkiliyor.
Atomkarinca Drkgrss bebeğiniz mı uyutmuyor siz mi uyuyamiyosunuz mesela ben hava kararmadan asla uyuyamiyorum kızım derin uykuya dalmadiginda her kipirdandiginda uyanıyorum psikolojim kötüydü hala pek iyi sayılmaz o uyusada ben uyuyamadim anason çayı ictim pek faydası oldu denemez bildiğim tüm duaları okudum esma-ül husna içimi rahatlatsin diye hala durmadan el Basit çekerim
Atomkarinca Drkgrss gündüz o uyurken hiç uyuyamiyorum beynimde düşünceler dönüyo durmadan tam dalıyorum hoopp bi iç sıkıntısı ayaktayim eşim kızıyo o uyurken niye uyumuyosun diye elimde deilki
Drkgrss Atomkarinca bebeğimle gece annem ilgileniyor ben uyuyayım diye ama 2 saatte bir yanlarına gidiyorum uyuyamıyorum , gündüz de uyuma alışkanlığım olmadığı için uyuyamıyorum , uyumaya çalıştığımda dalamıyorum iyice geriliyorum 😣
Woody Drkgrss bestlak alın. Süt gelmese de emzirin. Bol bol uyuyun. Sütüm geri gelecek diye düşünün 😀dogum yaptıgınız hastanedeki emzirme hemşirelwrinden yardım alabilirsinşz