Mavsanne içinizi ferah tutun .. bizimde ikili testte değerimiz Yüksek riskli çıkmıştı .. beşinci ay detaylı taramada us da ense kalınlığı var dedi bakan Dr fakat bebeğin duruş pozisyonundan olabilir dedi .. kendi Dr um pedagoloji uzmanlığı vardı ve her seferinde herşeyin normal olduğunu söyledi bizi rahatlattı sağolsun ..şimdi kızımız üç aylık ve sağlıklı çok şükür .. bir kaç Dr a görünmeden canınızı sıkmayım duruş pozisyonundan da olabilir .. dua edin Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder inşallah