Sevgili anneler selam herkese kızımın doğuştan boğaz kısmının biraz altında birkaç milimlik ufacık bir kisti mevcut gözle görülmüyor nokta kadar ama ucu açık ve bazen çok az da olsa sıvı geliyor bizi takip eden doktorumuz daha önce hiç sorun etmedi olabilir dedi ki cildiye vs de baktı sorun gozetmedi ama bugünkü doktor kontrolünde doktorumuz sıvı gelmesi beni korkutuyor içerdeki kanalların bazıları açık olabilir ve ameliyat gerekebilir dedi şuan iyi bı KKB doktoru araştırmaktayim ama yaşayan varsa diye on bilgi edinmek istedim acaba içinizde buna benzer bir durum yaşayan varmıdır?