Yeniann3 İlk adetimi oldum. Yani sanırım adet. Çünkü 4 gün sürdü o da 1 gün geldi bir gün gelmedi. Gelende 1 kaç damla birşey. Şimdi sorum şu ben adet olmuş oldum mu 😄
Deletedmom413 Yeniann3 Resmini atta bakalim 🤢🤣 Şaka bi yana olmusta olabilirsin olmamista. Bidaha olmayacakta olabilirsin. Artik rutin olacakta olabilirsin.😀
Limonlusu Yeniann3 ara lekelenme canım o benim de öyle olmuştu hatta 15 günde 1 geliyordu sonra 35 gün gelmedi 7 gün boyunca aktif geldi. Sen bu süreçte dikkat et eğer bebek istemiyorsanız korunun
Demirac19 Yeniann3 hayır yani demek istediğim kanamanız bittik den ne zaman sonra adet oldunuz. Çünkü benim kanamam bitti sonra 2 hafta sonra yine başladı sizde de öyle olabilirmi
Deletedmom413 Yeniann3 Bence daha ara lekelenme olabilir adet olmayabilir. 10 ayligiz yeni oldum. Tamamen eskisi gibi adet seklindeydi.
Yeniann3 Deletedmom413 hafif bi karın ağrım oldu bi kaç damla geldi durdu geldi durdu bu şekilde oldu.