Kızlar 3 ay 24 günlük oğlum biliyorum oturması için daha erken ama bana kız bebekler erkeklere göre daha erken oturabilir demişlerdi kız bebeklerin çatısı güzel olsun diye erken oturtuyolarmis peki kız erkek fark ediyo mu ben 6. Ayda oturtmayı düşünüyorum