Omur160620 2 yaşına kadar yastık kullanmayın diyolar ama oğlum yastıkla uyuyor. Kalçadan yukarısı yastıkta uyuyor burnuntıklaı öyle rahat ediyor sanırım. Sizler kullanıyor musunuz?
Bilgiliannem Omur160620 yok hiç kullanmadım.orta sert yatağı çarşafida gergin toplanmiyor.hep öyle uyudu.yastiksiz