Bebekbilgen merhaba kızım şuan 25 aylık biz de bir aydır devam ediyoruz eğitime. İlk üç gün hiç denk getiremedik tuvalete ya öncesinde yada sonrasında yaptı hep🤭 sonra ben hareketlerini izledim çişi geldiğinde sabit durup yapıyordu, ben de her öyle gördüğümde hemen lazımlığa oturttum. Yaklaşık 10 gün böyle yarısı lazımlığa yarısı dışarı derken şuan alışmaya başladı. Bazen söylüyor çişi var diyor, bazen kaçırıyor. Önemli olan bir kere başladıktan sonra istikrarlı olmak kesinlikle. Bir de tuvalete yaptığında alkış ödül falan yaptık. O da kendini alkışlıyor şimdi her yaptığında hoşuna gidiyor. Bazen de söylemiyor gözümün içine baka baka yapıyor öyle 😁