Ebruuuuuu Banyo yaptırabiliyor muyduk, bizim hemşiremiz bir şey demedi bende sormayı unuttum bilgisi olan var mı🙄
Ayse1989 Ben bugün yaptırdım 4 ay aşılarını hemşireye sordum yaptırabilirsın dedi yaptırdım bir sorun olmadı
QueenMom__ Ebruuuuuu ben daha geçen gün yaptırdım bugün yıkama yeterli dedi ebe. Aiının ertesi günü yıkadım hemen
iki_prens_annesi_ Ebruuuuuu yaptiriliyo diye biliyorum ben her ihtimale karsi ertesi gun yaptirmistim