İki gündür karnımda sol tarafta seğirmeler hissediyorum. Yani pıt pıt atan bişey gibi. Adetim daha dün bitti, ve doğumdan beri gayet düzenli bi şekilde devam ediyor.boyle bi durum deneyimlerden var mı? Çok gerildim hamilelik olma olasılığı var mıdır, randevu bulmaya çalışıyorum şuan hastaneye gitmek için ama var mı daha önce bunu yaşayan?