Hanımlar selam, ben 33 haftalıkken zorunlu sezaryen oldum, bebeğim 13 gün küvezde kaldı. O sürede sütüm gayet iyi geldi sağıp hemşirelere veriyordum onlar biberonla sütümü veriyorlardı. Günde 3 kere de emzirdim ama pek verimli geçmedi. Çünkü bebeğim çok küçüktü çenesi pek kuvvetli değildi çekemedi, hemen uyuyordu.zaten silikon üç kullanıyorduk.Şimdi evdeyiz bebeğim 45 günlük. Benim göğüslerim çok büyük, emzirirken bebeğin yüzünü kapatıyor bir elimle onu engelliyorum. Silikon uç kullanıyoruz doymuyor gibi geliyor arkasından sağdığım sütü veriyorum. Yani özetle emzirirken zorlanıyorum, memeyi silikon uçsuz kavrayamıyor. Bu sebeple sağıyorum sürekli ve hep göğüs uçlarım yara oldu. Zamanla sağım Ve biberon yüzünden sütüm azalır mı bunu yaşayanlar var mı aranızda?