Kızlar selamm
binbir emekle para biriktirip ebebekten 800tl ye aldığım wasabimi satıyorum 3ay önce aldım 5kere kullanmışımdır sadece. Neden satıyorsunuz diye sorabilirsiniz çok çok güzel bi alet ama benim elim bir türlü gitmiyor bu makineyi kullanmaya yani tencereye öyle alışmışım ki oğlumun yemeği bitiyor aa diyorum benim bi pişiricim vardı bir türlü alışamadım kullanmıyorum çokta üzgünüm aldığım için düşünen varsa yazabilirsiniz kızlar kutusu herşeyi gıcır gıcır duruyor dediğim gibi 5kere kullandım ya da kullanmadım o kadar yeni ve temiz