Ronya Arkadaşlar lütfen yardımcı olun şu saatte hastaneden çıkışımı yapıp eve geldim ve çokköyütüm kızım 7 aylık bronşit oldu sözde en iyi hastaneye götürdük medikal parka Çarşamba antibiyotik verdi gönderdiler kızım içtikçe kendini kusturdu bizde bugün iğne yazar mısınız demeye gittik yatış yapalım dediler bende sağlıkçıyım evde elimden geldiği kadar iyi bakıyordum buhar makinam bile vardı ama sırf kızım çabuk iyileşsin diye kabul ettim önce iki saat serumu bekledik eczanede hazırlanıyor dendi sonra tüm gün kutsal gördüğüm kızıma şifa olacağını düşündüğüm serum için uğraştım durdum onun haricinde sadece buhar verip burnunu açtılar gece birde baktım serum gitmiyor tekrar damar yolu açmak gerekecek hemşire hanıma gittim açalım mı dedim ya zaten boş serum veriliyor demez mi nasıl ya dedim Doktorun ilaç istemine baktım seruma hiç birşey katılmamış ağızdan şurup yazmış sadece deli oldum şurubu alır almaz kızım yine kustu bizde imza atıp çıktık çok özür dilerim uzun oldu ama özel sigorta diye tek dertleri gece yatırmak Antep de gerçekten dürüst bir doktor tavsiye edin ne olur çok zor durumdayız
Yasmin184 Canım çok geçmiş olsun adını bilmiyorum ama Amerikan hastanesinin doktoru gayet iyi abimim oğlu sarılık oldu gittik sonra çamaşır suyu içti bebek gene gittik hep de memnun kaldık çok çok iyi bi doktor