Merhaba bugün eczaneden pasiflora almayı düşünüyorum. Kullanan var mı? Sinirlerim bu ara tahammül edemez halde her şeye sinirleniyorum. Oğlum 2 yaşında çok huysuz her şeye ağlıyor bu yüzden bende geriliyorum. Takmamam lazım sakinleşmeye ihtiyacım var. Günde bir ölçek aliniyormus sanırım. Bilenler , ise yarayiyir mu.nasil lütfen acil bilgi istiyorum. Çok teşekkürler şimdiden.