kizlar olum 4 ay 14 gunluk 3 gündür çik huysuz ne uykusu var ne mama yiyo.Önceden Uykusu iyiydi sakin bi bebekti.3 satte bir mama bile yemiyo.geve ve gunduz sadece 15 . 20 daka uyuyub uyanincada çiglik çiğliga aliyo.Acaba bi yeri falanmi ağriyo napacağmi şaşrdm🤷♀️😔