Beyzadincc Tam 1 yaşında, doğum gününü kutladıgımız gün kızımın odasını ayırdık. Ona doğum günü hediyemiz oldu. Resmen kızım için yaptıgım en büyük iyilik. O günden sonra daha bir büyüdü sanki. Geceleri 2-3 kez emmek için uyanırdı, artık uyanmıyor. Meğerse cocugı biz uyandırıyormuşuz😂 sabah uyanınca anneeee babaaaa diye bagırıyor gidiyoruz duymamak imkansız😂