Bugün 3.gün bizde aşı olalı. Dün çok rahattık bugün çok şükür hiç bişeyi kalmadı. Aşının olduğu gün mahvetti beni resmen. Kucağa aldım ağladı bıraktım ağladı sanırım bacakları agrıyodu. Uyumadı da daldı uyandı sürekli. Bende yarım fitil koydum o iyi geldi sakinleşti