Arasdamla bende birkac gün annemde kaldım kaldığım süre boyunca gece yanimda yatti. Eve gidince besikte dediginiz gibi uyumadi yanima koydum hemen uyudu.. ertesi akşam 8 gibi kalkti saat 11 e kadar oyaladim uyutmadim tabi cok uykusu vardi artik uyku icin agliyordu besigine koydum kendi kendine uyudu. Öyle devam ettim bende