melisaninannesi Kızlar iki gündür gribiz. Çok şükür ateşimiz yok burun akıntısı var bende bebeğimde hafif öksürük var. İlk defa hasta oluyor. Öksürük için ne önerirsiniz bebeğime 1 yaşına girmesine az kaldı.
Esracm melisaninannesi canim sana tavsiyem akcigerlerine inmeden doktora goturmen. Oksuruge iyi gelmesi icin bi pekmez var ama o da ne kadar etkili olur bilemem. Cocuklarda akcigere hizli iniyor genelde. Ventolin diye bi hava var.o da verilebilir
Nltka Hemen doktora götür valla ben hastayım oğlumada bulaştırdım çocuk öksür öksür fenalaşıyor 4 aylık bide çok üzülüyorum
melisaninannesi Pazartesi günü doktor randevumuz var öne çekemedik maalesef inşallah ilerlemez hastalık