Saçlarım belime kadar geliyor çokta seviyorum ama bu sene aşırı terlemem oluyor bu yüzden saçımı baya keseceğim. Bebeğim emiyor kuaföre de gidemicem. Eşimle birşeyler yapıcaz umarım sonucunda ağlama krizleri olmaz 😄 arkasını tamamen kısa yapıp ön tarafı biraz uzun bırakmayı düşünüyorum. Baya afilli birşey ama biz becerebilcez mi ? Tabiki sanmıyorum 😄😄