yavrusununannesii 3 buçuk aylık oğlum d vitamini eksikligi var bende de var d vitamini veriyrm ayrıca ne yapmam lazım güneşte ne kadar tutmam lazım
FunnyMummy yavrusununannesii 15 gunlukken itibaren d vitamini damlasi kullanmayi oneriyorlar cocuk da her gun 15-20 dk disari gunes isigina cikmasi lazim. Sadece d vitamini damlasi ile de olmaz d vitaminin aktiflesmesi icin güneş sart. Gecmis olsun🌸
Prens_annesi170620 yavrusununannesii sağlık ocağının daha erken vermesi gerekiyordu d vitamini ni öyle biliyorum ben düzenli kullanın bakalım canım umarım düzelir güzel sonuçlar alırsınız 😊