Alpaslaninannesii geçmiş olsun. Antibiyotikten başka çareniz yok ki toparlanmak için. Buradakiler bazen fazla abartıp baya tıbbi görüş veriyor, boşverin😋
Dün doktor kontrolümüz vardı. Muhtemelen kanal tedavisi göreceğim emzirirken olur mu diye sorduğumda lokal anestezi ve antibiyotiğin sorun olmadığını söyledi.