alchn benim kuzenim evlatlık bebek aldı. Aldıkları bebek prematüreydi. Similac başladılar kilosu falan toparlandı onun. Bende yenile anne sütünü kestim devam sütüne geçtim hipp combiotic kullanıyorum.
devam sütü diyede geçiyor mama diyede geçiyor ama kaşık maması değil
alacağın devam sütünün numaraları var.
mesela 0-6 ay 1 numara
6-12 ay 2 numara
12-24 ay 3 numara gibi
ben suan kızım 13 aylık 3 numarayı kullanıyorum siz 2 numara kullanacaksınız.
similac, hipp, evolvia, sma genelde tercih edilen mamalar