sibelms benim de kızımın çok hırıltısı vardı. Doktoru dediki beslendikten sonra fazlasını çıkarırken bir kısmı genzinde kalıyor o da orada tıkanıklık yapıyor. Hergün serum fizyolojik kullan o geriye doğru ittiricek o kalıntıları. Ben de öyle yapıyorum geçti hırıltısı. Sıkarken pek hoşlanmıyorlar ama benden söylemesi :)