Asklepios Kızlar yardımcı olursanız sevinirim. Kucak bağımlısı bir oğlum var. Dışarıya çıktığımızda illa dışarıya bakacak. Dışarda susuyor zaten. Kanguru arıyorum. Kullanan varsa memnun kalan yardımcı olur musunuz? 🙏
ZMK Asklepios ben mamadus aldım kızım 2 aylıkken küçükken hiç kullanışlı olmuyor bence yenidoğan aparatı falan zor kullanılıyor. Kangurudayken dışa dönük durmasıda iyi değil eğer dışa dönük oturtmak istiyosanız
feyza_sare Asklepios kızım yaşına girecek ben kangurudan çok memnunum bazı yerlere araba ile gidilmiyor bende 2 tane var hemen şıp takıyorum çıkıyorum benimde bikaç kez kanguru ile süpürge çekmişliğim var tavsiye ederim canım eğer 2. El düşünürsen ben satıyorum mamadus
Asklepios ZMK valla dışa dönük kısmını oylarım ama evde iş bile yaptırmıyor. Geçen gün tüm Evi kucağımda süpürdüm bayılacaktım 🤦🏼♀️
Ezgi_Kaya Ben boba 4g kullanıyorum. Yenidoğduğunda başladım şuan 10 aylık ve 4 yaşa kadar kullanılıyor.Ergonomik.Önde sırtı dönük ve sırtımda da taşıyabiliyorum. Öne dönük asla taşımıyorum.🌸 Çocuklarda ve bebeklerde tramvaya neden olabiliyor.Bilginiz olsun.
Nil14 Kızlar İnstgramdan aldım İlkay baby kanguru çok kaliteli hemde güzel kullanışlı ben beğendim tavsiye ederim 👍🏻💕
TugceI Asklepios buzzidil aldım çok memnunum 10aydır kullanıyoruz. Oğlum ona koydugumda hala uyur hem o rahat hem brn👍🏻