DilaraYigit1 Canım anneler 53 günlük bebeğim var kayınbabamlara her gittiğimiz de bebeği kucağına oturtuyor, her defasında uyarmama rağmen yapıyor. Kalça çıkığı olur kemikleri batar diye çok korkuyorum ne yapacağım 😢🤦🏻♀️
DilaraYigit1 Efeyavuz oda söylüyor, adam duymuyor bizi . Ben yakında sinir hastası olacağım gerçekten. Bı çocuk büyütelim diyoruz ona bile engel oluyorlar sabır
Efeyavuz DilaraYigit1 iki gün sonra Allah korusun bebeye bişey olsa gene anne ağlar annenin canı yanar hiç çekinme bebeğimle ilgili konularda. Valla ben öyle yapıyorum istemediğim birşey mi yapılıyor pat pat söylüyorum öyle yapmayın böyle yapmayın diye. Çok çok bizde çocuk büyüttük diyip laf sokuyorlar bende diyorum siz büyüttünüz bırakın bende büyüteyim 😊
DilaraYigit1 Elifhanim zorla istiyor, anlayışsız insanlarla aynı ortamda bulunmaktan aşırı yoruldum artık. Benim kendi annem babam şehir dışında hiç göremiyorlar görünce de çok dikkat ederek davranıyorlar bebeğe . Bunlar haftanın iki günü bebeği görüyorlar . Çok görmenin yakınlığı herhalde
DilaraYigit1 YavruKartal vallahi kurtlar sofrasına düşmüş gibiyim, onlar hepsi ben tek savaşıyorum sanki . Görümcelerim eşim kayınvalidem kayınbabam .. ne diyim kin
DilaraYigit1 Efeyavuz ya evet . Laf sokmaları beni benden alıyor. Bebeğim 4.250 doğdu şuan 6 kilo maşallah. Bebek aç ondan ağlıyor diyorlar, ya doymayan çocuk kilo alır mı Allah aşkına . Ben cahille sohbeti kesmek istiyorum artık
Elifhanim DilaraYigit1 verme zorla istesede de duzgun tutacaksan al tutmucaksan veremm yada sen deme esin desin
DilaraYigit1 Elifhanim ay eşim ağzını açamıyor. Sanki babası dövecek. Söyle bak benim söylemem olmaz her zaman diyorum, söylenmiyor diyor. Sanki küfür ediyor söylenmiyor ne oluyorsa . Altı üstü düzgün tut diyecek. İş yok bizimkilerde . Kötü gelin olacağım en sonunda
Efeyavuz DilaraYigit1 seninkiler gene iyi aç diyorlar benimki emzirirken göğsümü saklamaya çalıştıkça kafasını sündürüp süt geliyor mu emiyor mu diye bakmaya çalışıyor. Bi gün dicem boynun tutulacak anne gel bak rahatla dicem allahım ya 😂
Elifhanim DilaraYigit1 konu cocugunsa ol yawrm valla bi cocuk kolay dunyaya gelmiyor bi problm olsa hepsi kenara cekilioolan anneye oluo
YavruKartal DilaraYigit1 Doktor kontrolüne gittiğiniz zaman doktorunuza oturtmamız sakıncalı değil mi diye bilerek sorun eşinizde duysun daha sonra kayınpederinizin yanında doktor kesinlikle oturtmamak gerektiğini söyledi diye üstüne basa basa söyleyin. Dediğim gibi isterse darılsın alın kucağından. Söz konusu bebek ve sağlıksa kimse kusura bakmasın
Elifhanim Efeyavuz Allahim seninkide ayri bi belaymis 😁bn normalde ayri otuyrm geldikleri zamn gidiyrm emzrmeye baska bi odaya odayida anahtarla kitliym kmse giremio