Merhaba ben burda yeniyim.3yaş oqlum var hep zir zir,her şeye aqliyor,cep telefonundan ayiramiyoruz vermiyoruz aqliyor veriyoruz saatlerce bakiyor bilmiyorum nasil uzaklaşdirim oqlumu ceb telefonundan.ha birde 3yaşi olucaq 25aqustosta hala kelime kurub konuşamiyor,baba amca,babaane ,geldi ,gitdi böyle sözler söylüyor.