Cglr 5 aylık olduk 6. Ay da ek gıdaya başlayacağız yavaştan atıştırıyorum ilk ne zaman oturttunuz bebeğim henüz oturamıyor zaten ve mama sandalyesi marka model önerisi olan yardımcı olabilir mi ?