Ayscllb 4,5 aylık bir bebeğim var . Uçak kullanmakta bir sakınca olur mu ? Basınçtan olumsuz etkilenme gibi durum olur mu?
Masall_dyg Ayscllb ben iki bucuk aylikken yaptim ucak yolculugu emzik almadigi icin doktorum inis ve kalkista emzir dedi. Cok sukur hic bir sıkıntı olmadi
elifiii Ayscllb iniş ve kalkışlarda emzirirseniz sıkıntı yaşamazsınız. Yeni hışırtılı bir oyuncak (veya yeni bir nesne) de oyalayıcı olacaktır. Küçükken uçak yolculuğu daha rahat oluyor.
Sevim07 Ayscllb biz 2 aylıkken uçtuk kalktığında ve indiğinde emzir veya emzik ber birsey olmaz :) sorunsuz gitti hata bilet alırken bis yer rica ettim babynest koyup uyudu cok sukur :))