Benim kızım şuan 20 aylık ve 2 aydır uykusu tam anlamıyla düzene girdi diyebilirim. Bebek sonuçta gazı olur uyanır acıkır uyanır diş çıkarır uyanır veya annesinin kokusunu özler de uyanır. Bence müdahale etmemek gerek ama illa kullanıcam deniyorsa da bir doktora sormak en mantıklısı. ☺️