Gnsl niloyaaa Benim bebeğim de 20 gün hastanede kaldi yenidoganda. O süreçte sütüm cok fazlaydi sagip götürüyordum hastaneye. 20 gun sonrasinda eve geldikten birkac gun sonra sütüm azaldi birdenbire . Neden oldu anlam veremedim. Mamaya basladim. Suan hem anne sütü hem mama olarak devam ediyoruz. Sütüm de az oldugu için genelde mama içiyor. Dogru duzgun de emmiyor. Biberona alıştığı için. Sagip veriyorum. SİLİKON UÇLA DENERSEM MEMEYE DÖNER Mİ EMER Mİ SİZCE ? Bebek emerse daha guclu emer artar süt deniyor çünkü.
niloyaaa Gnsl evet kesinlikle emzirin emzirdikçe sütünüz artar,silikon uçla emiyorsa öyle emzirin önce meme sonra mama öyle devam edin ama mamayı kaşıkla verin zamanla silikon ucuda bırakırsınız kendi göğsünüzüe alır inşallah deneyin👍🏻
Durdisss @Nimesay#61805 silikon ucu nasil kullndinuz.ben beceremiyorum galiba emerken surekli cikiyo agzina sadece uc giriyo goguse değmiyor bile