MerveLiva biz balkona koyduk balkonun kendi musluğu var ordan soğuk su dolduruyoruz hortumla mutfaktan da sıcak su dolduruyoruz zaten altta tıpası var ya açınca boşalıyor ama baya su alıyor yani. Ahh ahh Corona hepimizi vurdu spaya bizde çok heves ettik ama işte 🤦🏻♀️ seans başı 130 TL vermektense bunu tavsiye ederim