Arzuemirhan yeğenim oldu 1,5 ay önce. Emzik tutuyorsa büyük kolaylık. Açlık çok zorluyor çünkü. Bizimkisi olmuşken sünnette oldu.. Atlattı hepsini şükür. Hatta ağlarsa fitil ver demiş doktor. Ameliyattan sonra sadece 1 kere fitil koyduk başka da koymadık. Ameliyat sonrası da sakin geçti. Geçmiş olsun. Korkulacak hiçbir şey yok.