Günler Dir mafolduk bir aşı yüzünden ne yedim ne içtim yavrum mafoldu aşı ateş yaptı salı günü olduk aşıyı salıdan bu yana ateşi düşmedi çıktı acile kaç kere gittik kendi doktoruna gittik şuruba rağmen fitile düşmüyor enfeksiyon çıktı kanında ateşi hala var ne yapabilirim düsürmek icin ılık duş da aldırdım Yok şuruptan sonda düşüyor gibi oluyır tekrar cıkıyor valla kafayı yicem nasıl bi aşıymış bu böyle benim gibi ateş yapanlar varmı bu kadar uzun sürmesi normal mi