gamzela 8 aylık olduk hala hassas o uyurken evde yürümüyorum bile oturup bekliyorum herkes aşıktır dedi o uyurken ne zaman kapı sesi olsa uyanıyor ama geri uyumaya alıştı dönüp uyuyır :) birde odasının önüne vantilatör koyuyorum kapısını yarım açıyorum diğer az gelen sesleri Kamüfle ediyor sesle uyuduğu için. Doğduğundan beri böyleydi herkes sese alıştır dedi ne zaman az gürültü olsa korktu uyurken umursamadan hareket ettim duydu uyandı ağladı. Yani bebeğin huyu bu. O uyurken evde iş yapılmıyor çok sessiz hareket ediyoruz :)